Long time no sew...

Ik weet het... 

Het is al even geleden dat ik iets heb gepost, daarom vliegen we er opnieuw met volle moed in 👌

De afgelopen 2 weken heeft Nessie mij door mijn naaidipje gesleurd en dat heeft zijn vruchten afgeworpen! 2 stuks waarover we later samen zullen bloggen (Ohja, een nieuwe challenge... SPANNEND) en 3 nieuwe kledingstukken helemaal voor mezelf... 

  • 1 Solange jurk van La Maison Victor (Mits een kleine hack 😋: V-neck)
  • 2 Topjes waarvan ik zelf een patroontje tekende op basis van ÊÊn van mijn favoriete (gekochte) topjes!
Ik geef toe, ik heb wel even zitten 'foefelen' met mijn bandjes vs. mijn beleg, maar het is uiteindelijk helemaal goed gekomen! Dit topje is trouwens een perfecte oplossing om je laatste 'overschotjes' stof toch te kunnen gebruiken 😇.

Er liggen ondertussen al enkele andere projectjes klaar om getekend, geknipt en gestikt te worden ('Robe Axelle' van Coralie Bijasson en de 'Paperbag Skirt' van Ellie and Mac en nog zoveel meer).

De laatste creaties wou ik alvast even met jullie delen, dus bij deze!

De Solange met V-neck
Eigen patroon - Top
Eigen patroon - Top

Ohja en de foto's hieronder zijn misschien al een kleine hint naar ÊÊn van onze volgende challenges 😉😅 




Reacties

Populaire posts