Trots op mijn "Raven"



Ohja, jullie kunnen het al lezen.


Ik ben echt heel trots op mijn laatste nieuwe creatie uit “La Maison Victor”, de Raven-jurk! Ik ben verliefd…

De eerste keer werken met een patroon uit LMV was wel een beetje spannend voor mij. Woensdag begon ik vol goede moed aan het overnemen van het raven patroon, al snel besefte ik dat dit niet de gemakkelijkste opdracht zou worden omdat sommige lijnen door elkaar lopen, andere kleuren, vormen… Ik heb me wel even kunnen bezighouden, zeker omdat ik enkel een latje van 15 cm in huis had, oepsie😇!

De patronen op de stof krijgen was ook geen pretje, mijn stofje bleek net 10 cm te kort te zijn om het op de "easy way" te doen (dat heb je met coupons 😉), maar dat heb ik gelukkig kunnen oplossen door te herplooien en te puzzelen!




Het in elkaar zetten ging dan wel weer vlot! Toch hebben wel even gelachen toen ik de mouwboordjes moest aanzetten. Ik begreep de uitleg niet helemaal, deed al iets fout (lange leve de torner😅) en Nessie probeerde het mij uit te leggen, maar het drong niet helemaal door bij mij… Het was al laat!



Uiteindelijk is het toch gelukt en ben ik dus helemaal verliefd op het eindresultaat! Ik heb hem vandaag dan ook meteen aangetrokken om te komen werken.






Xx een zeer happy Fie


Reacties

Populaire posts