Isa for my teen

Wie iets of wat in het FB naailandschap vertoeft kent ze zeker en vast : Isabel Laenen van Bel'étoile.

Maar lang voor de Isa's, Lux'en en Willa's .... heeft Isabel een gratis naaipatroon uitgebracht waarvoor ik mocht testen. Als basic naaister heb ik dit jurkje mogen testen (voor de jongste spruit)  in 2015 :



Isabel gaf aan dat de "testhandleiding" nog ruw was, maar toen al was alles mooi stap voor stap met foto's uitgelegd.


4 jaartjes verder heb ik me al aan het Willa- (4 keer), Lux- (3 keer) en Isapatroon (6 keer) gewaagd.
Wat leuk is, is dat je vaak meerdere opties hebt en dus oneindig kan combineren (en niet-naaisters merken niet eens op dat je 5 exemplaren van hetzelfde patroon hebt).


Luna heeft een eigen smaak (ahja ze is 10, dat is een tiener hé mama). Als ik iets maak dat niet binnen haar smakenpalet valt  zegt ze niets, maar blijft het naaisel gewoon in de kast liggen.
We bespreken dus elk naaisel op voorhand om verspilling tegen te gaan.

Zaken waar ik het meest rekening mee moet houden :

  • Geen kleedjes 
  • Zwart en wit zijn de "rode" draad geworden

Voor Luna begon ik ook weer meer kleding te kopen.
Maar op een mooie dag vond ze een trui in de winkel, maar die zat blijkbara niet goed dus heeft ze gevraagd om er eentje te maken die erop leek maar beter zat. Ik had de Isa al enkele keren voor haar genaaid dus wist ik meteen dat het nog eens Isa-tijd was.

De lekker warme alpenfleece sweaterstof was voor mezelf bedoeld, maar as usual sta ik mijn stofjes graag af voor de kinderen. De sweaterstof werd bedrukt met witte Flexfolie ( Tokyo werd met cameo gesneden en de strepen deed ik met de hand).

Luna is meestal even fotogeniek als ikzelf, maar eerlijk is eerlijk, ik vind haar "minishoot" echt geslaagd deze keer. Zeg nu zelf, is dit nu geen "girl with an attitude"?
















Instagrammen verloopt ondertussen al iets vlotter, nu nog wat vaker bloggen ☺

xxx,

Ness






Reacties

Populaire posts